ABONAMENT NA DRUK ABONAMENT NA DRUKOWANIE
- Dodaj recenzję:
- Kod: 2742
- Producent: PROOFFICE
-
Dostępność:
Jest
(50 szt.)
Drukuj z korzyścią dla Twojej Firmy
MPS (Managed Print Services) to usługa polegająca na kompleksowej obsłudze firm w zakresie zarządzania flotą urządzeń drukujących przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jest to sposób na łatwe zarządzanie drukowaniem w firmach. Oszczędność czasu i pieniędzy wraz ze zwiększeniem wydajności pracy i bezpieczeństwa drukowanych dokumentów.
NIE PŁAĆ ZA TONERY I SERWIS - Drukuj w Abonamencie
Optymalizuj i oszczędzaj
Badania dowodzą, że firmy wydają na drukowanie więcej niż pierwotnie zakładano w budżetach. Usługa Zarządzania Drukiem sprawi, że urządzenia będą efektywnie wykorzystywane. Prosty w obsłudze portal internetowy pozwala na bieżąco śledzić zużycie materiałów eksploatacyjnych, przeglądać zamówienia oraz kontrolować koszty. Dzięki temu zyskujesz cenny czas, by kierować swoją firmą tak, jak lubisz - sprawnie.
Jeszcze więcej korzyści w niższej cenie
Płacisz wyłącznie za wykonane wydruki, a co za tym idzie, nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów. Doskonała realizacja zasady „zainstaluj i zapomnij". Po prostu zamawiasz sprzęt, a my zajmujemy się całą resztą:
- dopasowaniem urządzeń do Twoich potrzeb,
- dostarczaniem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
- przeprowadzeniem szkoleń dla pracowników,
- serwisem urządzeń na miejscu, przez cały okres trwania umowy,
- zgłoszeniami napraw i serwisu,
- odczytami liczników wydruków (automatyczne).
Dopasowane rozwiązanie z myślą o Was
Program Usług Zarządzania Drukiem został opracowany na podstawie obserwacji klientów. Firma ProOffice postawiła sobie za cel - jak najlepsze dostosowanie usług do potrzeb firm. Częścią każdej umowy na Usługi Zarządzania Drukiem, jest pomoc ze strony doradców ProOffice w doborze rozwiązania dopasowanego do indywidualnych wymagań klienta.
Zoptymalizuj środowisko drukowania w 4 prostych krokach:
1. Ocena
Rozpoznanie preferencji i wymogów w zakresie druku.
2. Optymalizacja
Analiza obecnych wymagań w zakresie druku i rekomendacja urządzeń niezbędnych do zwiększenia wydajności.
3. Wdrożenie
Dostarczenie i instalacja nowych urządzeń przez zespół profesjonalistów, aby nowa era drukowaniamogła rozpocząć się jak najszybciej.
4. Monitoring i kontrola
Portal internetowy z informacjami na temat stopnia zużycia materiałów eksploatacyjnych - bieżąca kontrola liczby drukowanych stron i kosztów.
Dane kontaktowe do działu w handlowego w sprawie najmu:
Piotr Deutsch
mail: piotr@prooffice.sklep.pl
Telefon: 71 788 58 82 wew. 2
NIE PŁAĆ ZA TONERY I SERWIS - Drukuj w Abonamencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.