ABONAMENT NA DRUK ABONAMENT NA DRUKOWANIE

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 2742
  • Producent: PROOFFICE
  • Dostępność: Jest  (50 szt.)

Drukuj z korzyścią dla Twojej Firmy

MPS (Managed Print Services) to usługa polegająca na kompleksowej obsłudze firm w zakresie zarządzania flotą urządzeń drukujących przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jest to sposób na łatwe zarządzanie drukowaniem w firmach. Oszczędność czasu i pieniędzy wraz ze zwiększeniem wydajności pracy i bezpieczeństwa drukowanych dokumentów.

NIE PŁAĆ ZA TONERY I SERWIS - Drukuj w Abonamencie

Optymalizuj i oszczędzaj

Badania dowodzą, że firmy wydają na drukowanie więcej niż pierwotnie zakładano w budżetach. Usługa Zarządzania Drukiem sprawi, że urządzenia będą efektywnie wykorzystywane. Prosty w obsłudze portal internetowy pozwala na bieżąco śledzić zużycie materiałów eksploatacyjnych, przeglądać zamówienia oraz kontrolować koszty. Dzięki temu zyskujesz cenny czas, by kierować swoją firmą tak, jak lubisz - sprawnie.

Jeszcze więcej korzyści w niższej cenie

Płacisz wyłącznie za wykonane wydruki, a co za tym idzie, nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów. Doskonała realizacja zasady „zainstaluj i zapomnij". Po prostu zamawiasz sprzęt, a my zajmujemy się całą resztą:

  • dopasowaniem urządzeń do Twoich potrzeb,
  • dostarczaniem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
  • przeprowadzeniem szkoleń dla pracowników,
  • serwisem urządzeń na miejscu, przez cały okres trwania umowy,
  • zgłoszeniami napraw i serwisu,
  • odczytami liczników wydruków (automatyczne).

Dopasowane rozwiązanie z myślą o Was

Program Usług Zarządzania Drukiem został opracowany na podstawie obserwacji klientów. Firma ProOffice postawiła sobie za cel - jak najlepsze dostosowanie usług do potrzeb firm. Częścią każdej umowy na Usługi Zarządzania Drukiem, jest pomoc ze strony doradców ProOffice w doborze rozwiązania dopasowanego do indywidualnych wymagań klienta.

 

Zoptymalizuj środowisko drukowania w 4 prostych krokach:

1. Ocena

Rozpoznanie preferencji i wymogów w zakresie druku.

2. Optymalizacja

Analiza obecnych wymagań w zakresie druku i rekomendacja urządzeń niezbędnych do zwiększenia wydajności.

3. Wdrożenie

Dostarczenie i instalacja nowych urządzeń przez zespół profesjonalistów, aby nowa era drukowaniamogła rozpocząć się jak najszybciej.

4. Monitoring i kontrola

Portal internetowy z informacjami na temat stopnia zużycia materiałów eksploatacyjnych - bieżąca kontrola liczby drukowanych stron i kosztów.

 

Dane kontaktowe do działu w handlowego w sprawie najmu:

Piotr Deutsch

mail: piotr@prooffice.sklep.pl

Telefon: 71 788 58 82 wew. 2

NIE PŁAĆ ZA TONERY I SERWIS - Drukuj w Abonamencie



Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.